Asbjørn Ulsberg skrev:
On Tue, 19 May 2009 10:27:55 +0200, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Eg reknar med at desse OOo-pakkene er pakkar for alle OS-a Linux, Mac og Windows, og på både nynorsk og bokmål - dvs 6 ulike pakkar :)
Ja, det var planen :-)
Betyr dette at OOo 3.1 på norsk for OS X blir mulig å laste ned direkte fra OpenOffice.org en gang om ikke så veldig lenge? Vet du i så fall hvor lenge?
Den siste versjonen av OOo på norsk for OS X jeg klarer å finne er 3.1.0 RC2, på følgende forholdsvis obskure sted:
http://ooopackages.good-day.net/pub/OpenOffice.org/MacOSX/3.1.0rc2_20090424/
Nei, dessverre. Forutsetningen for at man kan laste ned pakker fra http://openoffice.bouncer.osuosl.org er at pakkene er testet, og det tar sin tid å teste mange ulike pakker, vi begrenser oss derfor til Linux og Windows. Det skyldes dels også at vi slett ikke har noen macintosh-maskiner å teste på. Hvis noen har en macintosh-maskin og vil teste slike pakker, så gi beskjed. -- Men pakkene ville, om vi la dem inn i bouncer, likevel vært de samme, bare lenket opp et annet sted.
Nærmere informasjon: http://no.openoffice.org/about-downloads.html
Mvh Axel Bojer