Til orientering held eg no på å setta om Rockbox "http://www.rockbox.org/download/", slik at den berbare Ogg Vorbis-spelaren min (iAudio X5L) kan snakka nynorsk.
Rockbox støttar for øvrig mange ulike spelarar, både Archos, iRiver, iPod og iAudio, og fleire er på veg. Det er eit mykje betre alternativ enn systema som følgjer med desse spelarane.
Eg kjem tilbake med ny rapport når omsettinga er klar.