Til orientering held eg no på å setta om Rockbox "http://www.rockbox.org/download/", slik at den berbare Ogg Vorbis-spelaren min (iAudio X5L) kan snakka nynorsk.
Rockbox støttar for øvrig mange ulike spelarar, både Archos, iRiver, iPod og iAudio, og fleire er på veg. Det er eit mykje betre alternativ enn systema som følgjer med desse spelarane.
Eg kjem tilbake med ny rapport når omsettinga er klar.
Sundag 25 juni 2006 13:22 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Rockbox støttar for øvrig mange ulike spelarar, både Archos, iRiver, iPod og iAudio, og fleire er på veg. Det er eit mykje betre alternativ enn systema som følgjer med desse spelarane.
Eg kjem tilbake med ny rapport når omsettinga er klar.
Eit førsteutkast til nynorskomsettinga av Rockbox er no tilgjengelig frå http://www.huftis.org/kritikk/norsk-nynorsk.lng
Eg set pris på kritikk av omsettinga.