Jeg ser av CVS at Jo Øiongen, Axel Boier og Bjørn Steensrud har gjort mye bra oversettelsesarbeide i det siste.
Nå har Gaute stabilisert KDE-strengene for bokmål i hennhold til KDE 3.1-beta.
kdeartwor og kdebase er klare til vask. kdeutils er nesten klar til vask. Pakker som kdenettwork, kdeedu, kdegraphics, kdeutils, kdeadmin og kdemulitimedia er opplagt pakker som passer til skolebruk. Det ville vært fint om man kastet seg over utfordringen :-)
Ser også at det brygger opp til koffice utgave 1.2.1. Her har vi litt å ta tak i :-)
mvh Knut