Jeg ser av CVS at Jo Øiongen, Axel Boier og Bjørn Steensrud har gjort mye bra oversettelsesarbeide i det siste.
Nå har Gaute stabilisert KDE-strengene for bokmål i hennhold til KDE 3.1-beta.
kdeartwor og kdebase er klare til vask. kdeutils er nesten klar til vask. Pakker som kdenettwork, kdeedu, kdegraphics, kdeutils, kdeadmin og kdemulitimedia er opplagt pakker som passer til skolebruk. Det ville vært fint om man kastet seg over utfordringen :-)
Ser også at det brygger opp til koffice utgave 1.2.1. Her har vi litt å ta tak i :-)
mvh Knut
Tysdag 1. oktober 2002 13:19 skreiv Knut Yrvin:
Nå har Gaute stabilisert KDE-strengene for bokmål i hennhold til KDE 3.1-beta.
Nesten, iallfall. Det skal ikkje koma store endringar no.
Ser også at det brygger opp til koffice utgave 1.2.1. Her har vi litt å ta tak i :-)
Nei, det har me slett ikkje. Det er enno ikkje avgjort korleis omsetjinga av KOffice 1.2.x skal handterast i KDE, så CVS inneheld det som ein gong skal bli KOffice 1.3. KOffice 1.2.1 vil ikkje ha språklege endringar i det heile, men kan vera ein grei sjanse for forbetringar eller oppdaterte omsetjingar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes