men du bør nok helst be om det eksplisitt.
Då skal eg gjera det. Takk for tips.
msgstr "Fabelprosa"
Det stemmer, her har eg brukt nemningi som Bing & Bringsværd fann på. Den kan det sjølvsagt seiast både godt og gale om. Einig i at "fantastisk litteratur" er noko meir dekkande.
msgstr "Greidde ikkje sletta gamalbokinformasjon"
språknormen vår seier "gammal", så vidt eg hugsar.
OK. Eg har snoka litt på i18n.skolelinux.no, men fann ingenting om gamal/gammal der. Er det ein annan språknorm me pratar om, og er den i so fall tilgjengeleg nokon stad?
her manglar det blank etter punktum. eg likar også betre "umaken" enn "trøbbelet".
Sant nok, det gjekk litt fort der. Takk for gode tilbakemeldingar! Eg sender inn ny fil til den tolmodige roboten når eg får tid.
Beste helsing
Eivind
_________________________________________________________ Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og notisblokk. http://no.mail.yahoo.com