[Thomas Gramstad]
Det var min første tanke også. Hvorfor ikke bruke freenode der "alt annet" foregår?
Jeg er på ca. 20 kanaler på freenode og ca. 30 kanaler på OFTC. At "alt annet" er på Freenode blir dermed en merkelig påstand sett herfra.
Er det evt mulig å automatisk distribuere frem og tilbake mellom de to IRC-nodene slik at det blir samme kanal/innhold begge steder?
Det er ikke aktuelt.
Mitt forslag på #i18n-no på OFTC om å flytte til Freenode har så langt blitt møtt med total stillhet, så jeg vet ikke om det er aktuelt.
Selv har jeg ingen preferanser når det gjelder OFTC og Freenode, må uansett forholde meg til begge.