* Karl Ove Hufthammer (huftis@bigfoot.com) [011016 00:21]:
Eg ser forresten at du er nemnt som ein av omsetjarane av standard-kommandolinjeprogramma til Linux. Kva er status for dette? (Eg ser eg får 'gettext' på nynorsk.)
Status er vel at innsatsen her har vært laber i det siste (i alle fall fra min side). På nynorsk-siden er veldig lite gjort, det har vært mest interessant å få ferdig en bokmålsversjon for de fleste av oversetterene.
Du kan se en slags status her:
http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=nb
Eivind