På Sat, 14 Jan 2006 16:52:27 +0100, skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Fredag 13. januar 2006 15:05 skreiv Axel Bojer:
Altså: * substantiv * adjektiv * pronomen * determinativ * verb * adverb * preposisjon * konjunksjon * subjunksjon * interjeksjon
og ingen flere, da følger vi visstnok norsk referansegrammatikk :-P
Nei, desse termane er til dels utdaterte. Dei tilrådde ordklassane,med underklassar, finn de i http://www.sprakrad.no/upload/Gramterm.pdf.
Kva er skilnaden? Så vidt eg ser, føreslår Axel nett dei same ti ordklassane som står i det dokumentet du viser til.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes