fredag 16 august 2002, 19:02, skrev Tony Earnshaw:
Då eg tidlegare prova det danske ved sida av det engelske, øydela det danske heile den engelske greia (dei bruka same konfigfilane). Kan eg ha det norske ved sida av det engelske? Eg har berre den eine maskinen til båe to :-)
På windows: Avinstaller først, så installer OpenOffice.org versjon 1.0.1.
I debian kræsjer det ikke, men ved å sette f.eks. 'export LANG=en_GB' blir kommer rekke menyelement på engelsk og andre på norsk. Ved å sette 'export LANG=nb_NO' før oppstart av 'openoffice', så virker alt som Gaute & Co har oversatt til bokmål.
- K