Det skal seiast at Transifex ikkje er fri programvare lengre. Det er no meir som GitHub er, i staden for det som t.d. Gitorious var. Mao. ikkje AGPL programvare lengre. Det treng ikkje ha noko å seia, men er greit å vera klar over dersom ein framleis trudde Transifex var ei FaiF teneste som tidlegare.
2015-03-23 9:14 GMT+01:00 Thor K. H. nitrolinken@gmail.com:
2015-03-16 20:39 GMT+01:00 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
<URL: https://www.transifex.com/projects/p/kde-applications/ > tyder på at Transifex kan være et alternativ for oversettelse av KDE. Er det aktuelt for bokmålsoversettelsen?
Det reduserer i alle fall oppstartsbarrieren for folk flest, samtidig som det fortsatt er fri mulighet til å laste ned .po-filene for lokal oversetting med egne klienter og ev. TM.
Nå kan jeg på bakgrunn av egen erfaring i alle fall si at Transifex er ganske så behagelig å bruke, selv om den ikke nødvendigvis når helt opp.
-- Thor K. H.
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no