Hei,
Den 02.11.07 skrev Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no følgende:
eg føretrekk "papirkorg" framfor alternativ som "søppelkasse" og liknande, rett og slett fordi eg synest dei høyrest så uhygienske ut. å plukke eit dokument ut av papirkorga er OK, men å måtte rote gjennom søppel -- ÆSJ!
Da kan man jo dra det enda lenger, hva med "papirinnsamling"? Søppel blir vel ikke mer ekkelt enn hva man faktisk kaster der uansett.
Dersom både papirkurv og søppel er kontroversielt, hva med mer eksperimentelle ord som "Ingenmannsland"? :-)
mvh Alexander Rødseth