On Wed, 2008-07-16 at 11:49 +0100, Jakob Breivik Grimstveit wrote:
Men no er eg tilhengar av at me berre burde ha eit skriftspråk i Noreg også (utan å flagge kva det bør vere).
det har vi allereie, vi har faktisk to!
vent litt, du meinte kanskje "eitt"? ;-)