Fredag 09 november 2007 skreiv Axel Bojer:
Jeg ser det har sneket seg inn flere *svenske* strenger i amarok på bokmål!
Sjå: svn log i18n/kde4-trunk/nb/messages/extragear-multimedia/amarok.po | grep -B 2 svensk
Nei, eg anar ikkje korfor dette er gjort. Eg ville tru det ville vera betre å ta grovomsetting frå nynorsk.