Petter Reinholdtsen skrev:
[Axel Bojer]
Ok. I løpet av helga regner jeg med å få ordnet det :-) Hva skal vi kalle dem? filformat.nb.html og filformat.nn.html ?
Tja. Det holder kanskje med en fil og to blokker for bøyningskoder for bokmål og nynorsk? Størstedelen av innholdet vil jo være det samme, kun bøyningsreglene er forskjellig.
Ja, det høres bra ut. Håvard: hvor mange forskjeller tror du det vil bli? For min del kan vi la det hele stå på nynorsk og sette inn ulike blokker der nynorsk og bokmål har ulike grammatiske fenomener/regler mm.
Det veit eg ikkje, eg må sjå gjennom det dokumentet som blei referert til tidlegare i tråden (men som eg ikkje finn eller hugsar namnet på). Skal sjå på det neste veke. Håvard