[Axel Bojer]
Det er ein god idé. Denne helga er eg dessverre oppteken. Eg har høve mandag til torsdag neste veke viss vi startar klokka 1800 og ikkje held på så veldig lenge.
Ditto :-)
For min del er tirsdag opptatt, mens jeg håper resten av uka er forholdsvis ledig. Tror vi skal klare oss med maks en times møte. Skal vi si mandag eller onsdag? Har et møte neste uke som ikke er plassert ennå, men håper vi unngår kollisjon.
Blir det bare oss tre? Noen som melder seg frivillig til å lage referat?
(Forresten er bildet øverst en død lenke - litt irriterende, hva skulle vært der?)
Jeg tror det skulle vært en logo ala URL:http://da.speling.org/.
Jeg har forresten gått igjennom de synonymordlista for bokmål, og tror nå alle synonymene er sendt inn til korrekturlesing. Dvs. at fra og med i morgen kan thesaurus-nb.txt genereres rett fra no.speling.org, og jeg vil slutte å vedlikeholde den manuelt.