-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Karl Ove Hufthammer skreiv, den 05. jan. 2009 00:28:
Sundag 4. januar 2009 skreiv Eirik U. Birkeland:
Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skreiv:
Kan me be om dette? Situasjonen no er uhaldbar, sjølv med dei andre endringane som visstnok skal vera implementerte.
Det bør vi absolutt gjere for alt som har med KDE der å gjere. Argument godt nok bør vere at vi har eit eige velfungerande omsetjingssystem for alt som heiter KDE på norsk.
Er det nokon grunnn til å avgrensa det til berre å gjelda KDE?
Stoda til GNOME er ikkje fullt så mykje å skryta av lenger, diverre. Ein del av dei siste omsetjingane som har vore lagt inn er ikkje gode nok. Eg prøver å få i gang ein full språkvask, men det vil ta ei stund.
- -- Åsmund Skjæveland