Kan se ut til at de har kuttet ut det menyvalget og slått sammen de to menyene (Toolbar Layout og Notebook bar) til en som de kaller "User Interface". I alle fall er det slik i versjon 6.1.4.2
Men du kan ikke skjule ting for Google: https://www.youtube.com/watch?v=KJ6UmTDMrkE (der du kan høre en italiener si både "notebook bar" og "Microsoft office" med mer mens du ser hvordan det så ut før :-)
Den 22.01.2019 22:43, skreiv Karl Ove Hufthammer:
Kjetil Kilhavn skreiv 22.01.2019 22:32:
Hva med "belte" istedenfor band/bånd, kan alle eventuelt enes om det? Jeg synes også liste blir helt feil, for det er ingen liste, de er ikke organisert på en måte som ligner en liste (annet enn muligens i den kompakte utføringen). Her må det kunne tenkes litt bokstavelig og litt overført betydning, jamfør både beltevogn, bilbelte og bibelbelte :-)
Eg ser ikkje noko galt med «belte» *i seg sjølv*, men me har meir eller mindre hatt som prinsipp å bruka etablert norsk dataterminologi (typisk frå Microsoft) når det ikkje er vektige grunnar til å avvika frå denne (noko det av og til er). Av den grunn vil eg føretrekka «band» framfor «belte».
Men eg veit ikkje kor relevant akkurat den diskusjonen er. Eg har nemleg ikkje *funne* «Note(book)bar» synleg i brukargrensesnitt nokon plass! Så eg tippar det berre er eit mellombels, dårleg namn som dei brukar mens dei utviklar funksjonaliteten. Forhåpentlegvis endar dei opp med eit betre namn òg på engelsk.