[Karl Ove Hufthammer]
Det er verdt å merka seg at dei opphavlige engelske tekstane er inkonsekvente, og at det av og til snik seg inn ein «directory», sjølv om ein i KDE *skal* bruka «folder» konsekvent.
Hva er responsen når dere melder slike inkonsistenser tilbake til KDE-utviklerne? Hvor lang tid tar det å få fikset det?
Vennlig hilsen,