On Mon, 18 Jul 2005 14:21:36 +0200, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
poster -- ? -> tror noen foreslo «plakatfarge», sikkert bedre enn ingenting
«plakatfeit»? Det får iallfall fram at det er snakk om ein type feit skrift.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes