* Eirik U. Birkeland eirbir@gmail.com [2010-04-29]:
Frode Severin Hatlevik frodeseverin@gmail.com skreiv:
Jeg fikk til å lage dsa nøklene. Etter som jeg husket fra tidligere tider (lenge siden) ønsket man at utviklere som jobber med Debian skal ha de offentlige nøklene sine tilgjengelig på en nøkkelserver. Det er jo ikke mye vits i en signert e-post hvis den ikke kan verifiseres ved hjelp av en offentlig nøkkel, etter som jeg forstår.
Ja, så langt har eg òg kome. Men så står det at ein skal leggje ut innhaldet i ei av dei filene under innstillingane sine på alioth.debian.org, men eg finn ikkje noko felt for dette. Sei gjerne ifrå viss du finn ut noko meir.
Nederst på "Account Maintenance" - https://alioth.debian.org/account/ Direkte https://alioth.debian.org/account/editsshkeys.php
Hans