On Tue, 2009-05-26 at 20:36 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Tysdag 26. mai 2009 skreiv Axel Bojer:
Mener du at det er helt uproblematisk med overstreking på nynorsk også?
Ja, det er ingen forskjell på nynorsk og bokmål her.
ja, om ein ser bort frå at Nynorskordboka som normativ kjelde, så.