* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2004-03-18 22:49:34 +0100]:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote in news:200403182129.06705.axelb@skolelinux.no:
Eivind skrev: Et mer relevant spørsmål er kanskje hva man skal bruke om man er begrenset til ISO-8859-1 som tegnsett?Då må ein sjølvsagt bruka «'». Ein *har* jo ikkje andre val (enn kanskje «"», men det er uaktuelt).
En kunne jo ha funnet på å skrive som de skriver på engelsk: `slik'
Så det er jo greit med en presisering... Ellers er det aller fleste konsoll-applikasjoner fortsatt oversatt med ISO-8859-1 som tegnsett, og dermed kan sitat i sitat lett forekomme.
Eivind