Er det helt seriøst "nisse" dere pleier og oversette daemon med? :-) (Se: Fellesordlisten)
Lang diskusjon.
Kort sagt; korkje nissar og demonar finst i PC'en din på verkeleg. Men ein demon er som regel vond og lagar trøbbel, medan ein nisse (i allefall i norsk tyding) er ein som går rundt på garden og gjer ting i bakgrunnen utan at du merkar det. Slik som ulike nissar i PC'en sørgjer for å halde styr på ulike tenester på maskina. Håvard :)