Asbjørn Ulsberg wrote:
det viktigste er egentlig å gi noen pekepinner på hvordan man kommer
i > gang, hvilke verktøy man skal bruke, hvilke e-postlister man bør melde > seg på
Axel Bojer wrote:
Men en samleside som peker til oversettelsen av Fnome, av KDE og av annen fri programvare, det er sikkert en god ide. Men noen må gjøre det:
- Lage sidene
- Kjøpe domenenavnet
- Holde det vedlike
Kanskje en side på Wikipedia holder mål?
Artikler på Wikipedia som omhandler KDE, Gnome, Xfce og så videre kan gi en peker til f.eks: http://no.wikipedia.org/wiki/Oversettelse_(programvare)
Selv om dette ikke vil gi en samleside for oversettelse av programvare så vil det kunne være en grei kilde til informasjon allikevel.
Hilsen Espen Talberg