Håvard Korsvoll wrote:
On 4/3/06, Jørgen Grønlund jorgenhg@broadpark.no wrote:
Det ble noe av ja :-)
Jacob, Petter, Håvard og undertegnede deltok. Håvard skriver referat som vil bli lagt ut en av de nærmeste dagene.
Hei
Hei!
Er det nokon som kan laste opp irc-loggen ein plass. Eg gløymde å leggje han opp før eg reiste til Oslo i dag. Viss nokon av dykk er raske så kan det vere eg får ut eit referat i kveld.
Slang den ut her nå:
http://www.skolelinux.no/~jorgenhg/%23spell-norwegian.2006-04-03.log
-Jørgen