[Kjetil Torgrim Homme]
forøvrig støttar eg Petter i at bit i datasamanheng er inkjekjønn. "eg har satt eit bit". for meg som nynorskbrukar slepp eg då også unna problemet med fleirtalsform, sidan alle inkjekjønnsord er like i eintal og fleirtal. "eit bit, bitet, fleire bit, bita". vi burde vel prøve å dokumentere tilstrekkeleg mange som er einige med oss slik at vi kan få oppdatert ordboka med faktisk bruk.
Jeg konkluderer i hvert fall med at jeg går for et bit, flere bit (og antagelig bit-et og bit-ene, muilgens bitet og bitene) i Debian-boken, så får vi se om det blir nok brukt til å komme inn i ordbøkene.