2001-09-08 18:19:57, Øystein Skadsem oskadsem@start.no:
Ser at både innstikksmoduler og tilleggsmoduler er brukt andre steder, bla. i nynorskoversettelsen. Hva synes folk er den beste oversettelsen?
Eg synest 'programtillegg' er ei kjempegod omsetjing (og har brukt denne i Mozilla og AbiWord).