Tirsdag 25. januar 2011 21.56.34 skrev Kjartan Maraas :
Hei.
Har kommet over disse i oversettelsen av totem og fant dem ikke i ordlistene. Noen tips?
Mvh Kjartan
I KDE står det i kmplayer: deinterlacer = avfletter, avfletting i kaffeine er det brukt Linjedobler for Deinterlacer, men det ser ikke helt riktig ut for mine øyne ...