Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Hvordan finner vi ut det? Må vi kontakte noen?
Jeg anbefaler testing for å slippe å vente på noen andre. Sett opp og se om det fungerer. :)
Espen: Hvor stort arbeide anslår du dette til å være? Jeg kan gjerne bistå om du trenger det (og for å lære :-) Jeg må selvsagt sjekke om jeg har tilgangsrettigheter nok på alioth, jeg vet jeg er -guest, petter: vet du om det har noe å si?
Hilsen Axel