Karl Ove Hufthammer lister@huftis.org:
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1029777298.3d6127928fb5d@epost.start.no:
Forresten: hvordan får du til å rette så mye i HTML-fila? Har du kjørt et skript på den?
Kjørte HTML Tidy på MSHTML-fila for å få X(HT)ML. Brukte so XSLT (Saxon) til å transformera tabellen til eit litt greiare format.
Å gjøre slike endringer for hånd er en kjempejobb ...
XSLT gjer det *veldig* lett å gjera store og små endringar i XML- dokument ...
-- Karl Ove Hufthammer
Så hvis jeg forstår deg rett: du har et program/skript som gjør om html til xhtml, deretter har du brukt programmet «xslt»? Er disse fritt tilgjengelige eller vanskelige å bruke?
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/