Torsdag 24. januar 2008 skreiv Bjørn Steensrud:
Hva med koffice?
Det same gjeld koffice. Eigentlig burde mappa blitt fjerna for lenge sidan, for å unngå desse problema.
På mitt arbeidsområde er det bare noen få filer igjen som jeg var i ferd med å jobbe med. Plutselig forsvant teppet under beina på meg :-(
Når kde4-trunk igjen blir tilgjengelig, kan du kopiera (dei sletta) omsettingane dine frå kde4-stable til kde4-trunk, og helda fram med omsettinga. Men dette blir ei stund til (månader?).