Jeg finner ikke lenger noen filer i svn under skolelinux/trunk/i18n/kde4-stable/nb/messages/extragear-graphics.
Hvor er det blitt av dem?
Hilsen Bjørn
Tysdag 22. januar 2008 skreiv Bjørn Kvisli:
Jeg finner ikke lenger noen filer i svn under skolelinux/trunk/i18n/kde4-stable/nb/messages/extragear-graphics.
Hvor er det blitt av dem?
Desse filene er ikkje ein del av KDE 4.0.x (stable), og dei er derfor fjerna. Men fortvil ikkje: det er nok av andre program å omsetta.
Når me går over til å omsetta KDE 4.1, vil det igjen vera mulig å arbeida på desse filene. (Merk at det er ingen vits i å prøva å gjera endringar i kde4-trunk. Desse vil bli overskrivne når me går over til KDE 4.1-arbeidet.)
On Thursday 24 January 2008 20:35:54 Karl Ove Hufthammer wrote:
Tysdag 22. januar 2008 skreiv Bjørn Kvisli:
Jeg finner ikke lenger noen filer i svn under skolelinux/trunk/i18n/kde4-stable/nb/messages/extragear-graphics.
Hvor er det blitt av dem?
Desse filene er ikkje ein del av KDE 4.0.x (stable), og dei er derfor fjerna. Men fortvil ikkje: det er nok av andre program å omsetta.
Når me går over til å omsetta KDE 4.1, vil det igjen vera mulig å arbeida på desse filene. (Merk at det er ingen vits i å prøva å gjera endringar i kde4-trunk. Desse vil bli overskrivne når me går over til KDE 4.1-arbeidet.)
Hva med koffice? På mitt arbeidsområde er det bare noen få filer igjen som jeg var i ferd med å jobbe med. Plutselig forsvant teppet under beina på meg :-(
Bjørn
Torsdag 24. januar 2008 skreiv Bjørn Steensrud:
Hva med koffice?
Det same gjeld koffice. Eigentlig burde mappa blitt fjerna for lenge sidan, for å unngå desse problema.
På mitt arbeidsområde er det bare noen få filer igjen som jeg var i ferd med å jobbe med. Plutselig forsvant teppet under beina på meg :-(
Når kde4-trunk igjen blir tilgjengelig, kan du kopiera (dei sletta) omsettingane dine frå kde4-stable til kde4-trunk, og helda fram med omsettinga. Men dette blir ei stund til (månader?).