Axel Bojer:
Jeg er helle ingen ekspert, men: Ordlista er meg bekjent utgitt under GNU GPL (v2?), og skal tillate gjenbruk så lenge den nye versjonen også utgis under en fri lisens. Det greieste er om flashversjonen får samme lisens, GNU GPL (er det versjon 2? Tror ikke det er nevnt i lisensteksten ...).
Er verkelig situasjonen rundt no.speling.org so uklar at sjølv dei som arbeidar med systemet ikkje er sikker på kva lisensvilkår innhaldet er lagt under?
Då vil eg heller anbefala brukaren å velja Norsk ordbank, http://www.edd.uio.no/prosjekt/ordbanken/ som (med unntak av ord merkte som «unormert») berre skal innehelda ord som står i Bokmålsordboka/Nynorskordboka.
Ordbanken har avklarte lisensreglar, og alt innhaldet ligg under GPL versjon 3. Ein kan òg senda førespurnad om å få brukt ordlistene under andre lisensvilkår.
(Vidaresend gjerne denne e-posten til personen som kom med spørsmålet.)