2001-10-17 09:13:46, Eivind Tagseth eivindt@multinet.no:
Status er vel at innsatsen her har vært laber i det siste (i alle fall fra min side). På nynorsk-siden er veldig lite gjort, det har vært mest interessant å få ferdig en bokmålsversjon for de fleste av oversetterene.
Er omsetjingane inne i ein eller annan CVS? Vil det kanskje vera aktuelt å få dei inn i Skulelinux-CVS-en?