lørdag 17 august 2002, 08:37, skrev Tony Earnshaw:
Et alternativ for installasjonen kunne være, at man installerer den norske versjon som en annen bruker enn den engelske. Man kan nemlig selv velge OOo installasjonsarkivet for den grunnleggende '-net' installasjonen.
Flott! For meg ser det ut som om du har funnet en løsning, og det på egenhånd.
I tilfelle deler jeg selvfølgelig erfaringene med listen og holder det hele «i familien», d.v.s. sprer dem ikke videre til de engelsk/nederlandskspråklige OOo listene.
Som du selv skriver, dette har noe med oppsettfilene å gjøre i hjemmekatalogen. Når du etterlyser forbedringer ville det vært fint om du var nøye med:
1. nøyaktigheten av beskrivelsene av problemet 2. hva du ønsker å oppnå 3. hva du selv har funnet ut av problemet, og hvilken utgave av programvaren du bruker (både program, operativsystem, og programbiblioteker).
Videre bør du fortelle om dette er et installasjonsproblem, eller om det er tilpasninger etter installasjonen er gjennomført.
- K