Det er på mange måtar nett det me gjer: Distribuerer heile OOo under GPL. Me har ikkje gått gjennom all koden og alle programtekstane og endra lisensen slik me burde, men heile denne fasen er som du veit _mellombels_,
og
me har stolt på velvilje frå brukarane. ... I praksis er konsekvensen at omsetjinga ikkje kan tilbakeførast til OpenOffice.org (eller StarOffice for den del) før me bestemmer oss for å endra lisensen.
Betyr dette at dere har planer om å endre lisensen når produktet lanseres? Det må vel uansett gjøres hvis/når det inngås avtale med SUN? Hvordan går det med avtalen? Jeg antar at vi som ikke tilhører skolelinux-prosjeket også må få en stemmerett i hvilken lisens som skal benyttes?
Arne