Hadde vært greit å vite hva jeg burde begynne å oversette. Spesifike filer burde være best. Har sjekka head-kde kdelibs/kdebase men har ikke funnet så mye. Hadde vært veldig greit om folk som jobber aktivt med no-nb oversettelse hadde vært på IRC og kunne gi noen hint slik at jeg kan komme i gang fortere.