Ekiga, eit program som liknar Skype, kallar seg sjølv for eit «softphone»-program. Dersom mora mi har Ekiga installert og går i menyane og ser «Ekiga softphone», så vil ikkje det seie henne noko så eg ønskjer å bruke eit anna ord, men vil gjerne ha litt innputt.
Har kome på nokre forslag: – Ringjeprogram – Telefonprogram – Mjukfoni (hehe)