fredag 9. august 2002, 13:03, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | | news:1028831635.3d52b99395189@epost.start.no: | > Mitt problem er at jeg *må* ha dualboot -hva *heter* forresten | > det på norsk? | | Fleirsystemoppstart[1]. Og ikkje klag over at ordet er for | langt. På førehand takk. | | [1] Eigentlig gjeld dual boot berre *to* operativsystem, men det | er unødvendig å skilja mellom dual boot multi-boot på norsk, | IMHO.
Takk Tenkte å legge det inn i ordlista, når jeg får tid. Eller: Herman, hvis du allikevel oppdaterer, kan du ta denne også?
Axel