Eivind T tastet:
Dette er fordi jeg kjører en "webserver" som består av flere "http-daemons". Vil du da oversette dette til at jeg kjører en webtjener som består av flere http-nisser, eller en webnisse som består av flere http-tjenere?
Slik jeg oppfatter bruken av daemons på vil førstnevnte bli riktig, ikke sistnevnte.
Godt forslag - og en bra presisering da jeg var upresis: En vevtjener kjører flere vevnisser.
mvh Knut