Ikke for å mase, men er det noen som planlegger å fikse noen av feilene i feillisten jeg sendte? Hvis ikke kan jeg rette noe av det selv hvis noen kan sende meg kildekode/ressurfil eller enda bedre legge inn i cvs på skolelinux.
Arne
----- Original Message ----- From: "Arne Christian Hårseth" arnechaa@online.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Monday, August 05, 2002 11:41 PM Subject: [i18n-no] Kvalitetssikring regnarkfunksjoner
Se vedlagte feilliste.
Arne