gamlo@nynorsk.no wrote:
Axel Bojer wrote:
Hva foretrekker dere: arrow end -> pilspiss eller -> pilende?
Pilspiss, heilt klart.
ja, pilende gjev vel fyrst og fremst assosiasjonar til heilt andre ting enn pil og pilspiss... til dømes små mus som spring fort over kjøkengolvet
Det kan for øvrig pilspiss òg gjera, jf. oppføringa på http://www.huftis.org/sprak/orddeling-stoppen/
Men orddelingsmønstra som vert brukt i Linux handterer dette fint. Kva orddelingsmønster brukar ein forresten i Skulelinux? Dei til Kleveland (nohyphb) eller dei forbetra til Selberg (nohyphbx)
http://home.c2i.net/omselberg/pub/nohyphbx_intro.htm
?