Hva foretrekker dere: arrow end -> pilspiss eller -> pilende?
Iflg. google er sistnevnte mye brukt om arkeologiske funn mm, altså fysiske piler, det siste utelukkende om datapiler. Men det er vel lov å si pilspiss også om datapilene? Kanskje det er bedre norsk?
Mvh Axel
Axel Bojer wrote:
Hva foretrekker dere: arrow end -> pilspiss eller -> pilende?
Pilspiss, heilt klart.
Axel Bojer wrote:
Hva foretrekker dere: arrow end -> pilspiss eller -> pilende?
Pilspiss, heilt klart.
ja, pilende gjev vel fyrst og fremst assosiasjonar til heilt andre ting enn pil og pilspiss... til dømes små mus som spring fort over kjøkengolvet
Gudrun
gamlo@nynorsk.no wrote:
Axel Bojer wrote:
Hva foretrekker dere: arrow end -> pilspiss eller -> pilende?
Pilspiss, heilt klart.
ja, pilende gjev vel fyrst og fremst assosiasjonar til heilt andre ting enn pil og pilspiss... til dømes små mus som spring fort over kjøkengolvet
Det kan for øvrig pilspiss òg gjera, jf. oppføringa på http://www.huftis.org/sprak/orddeling-stoppen/
Men orddelingsmønstra som vert brukt i Linux handterer dette fint. Kva orddelingsmønster brukar ein forresten i Skulelinux? Dei til Kleveland (nohyphb) eller dei forbetra til Selberg (nohyphbx)
http://home.c2i.net/omselberg/pub/nohyphbx_intro.htm
?
torsdag 28. juli 2005, 23:43, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer wrote:
Hva foretrekker dere: arrow end -> pilspiss eller -> pilende?
Pilspiss, heilt klart.
Ja, og det står det i ordlista fra før ser jeg nå. Dessuten er det avgjort mest brukt i OOo ser jeg. Da regner jeg det for avgjort, da :-)
-Axel