Til orientering har eg no omsett xdg-user-dirs til bokmål og nynorsk. http://freedesktop.org/wiki/Software/xdg-user-dirs
Omsettingane har eg sendt til den personen som såg ut til å vera ansvarlig for pakken, men har ikkje fått noko svar enno (kanskje han er på ferie?)
Denne meldinga var berre til orientering, slik at ikkje andre begynner på same pakke.