Til orientering har eg no omsett xdg-user-dirs til bokmål og nynorsk. http://freedesktop.org/wiki/Software/xdg-user-dirs
Omsettingane har eg sendt til den personen som såg ut til å vera ansvarlig for pakken, men har ikkje fått noko svar enno (kanskje han er på ferie?)
Denne meldinga var berre til orientering, slik at ikkje andre begynner på same pakke.
Karl Ove Hufthammer:
Til orientering har eg no omsett xdg-user-dirs til bokmål og nynorsk. http://freedesktop.org/wiki/Software/xdg-user-dirs
Omsettingane har eg sendt til den personen som såg ut til å vera ansvarlig for pakken, men har ikkje fått noko svar enno (kanskje han er på ferie?)
Omsettingane er no lagt til.