j
k
j a
j l
Heisann.
Jeg så denne epostlisten nevnt på http://wiki.laptop.org/go/Norwegian_PO og lurer derfor på om det er noe pågående arbeid for å oversette OLPC sitt UI (Sugar) og kjerneapplikasjonene til norsk?
Back to the thread
Back to the list