Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFFF95DFA0.21EA6105-ONC1256C00.0056C105@akershus-f.kommune.no:
.. heter det jo, og det heter vel arctangens, cotanges, arccosinus osv også ...
Det er dei *gamle* uttrykka, som forhåpentlegvis[1] har gått heilt ut av språket snart. Før sa ein «arcus sinus». No seier med «invers sinus» (eller «sinus invers»).
Men hva er «the inverse cotangent»? den motsatte cotangens?
«Invers cotangens». Eller «arcus cotangens» i gamal språkdrakt.
[1] Men eg må innrømma at desse gamle uttrykka har sin sjarm. Sjølv synest eg det er umåtelig festelig å seia for eksempel «arcus cosinus hyperbolicus». Ikkje alle delar denne gleda! ;)