[Axel Bojer]
Jeg glemte å nevne en underlig ting til: Alle synonymene fra den pakket jeg nettopp bygget vises i store bokstaver (de som vises altså :-P), men på den andre versjonen jeg har vises de vanlig. Vet ikke om det er OOo eller stavekontrollpakka som er skyld i dette ...
Hvis det kun er synonymordlisten som er vanskelig når det gjelder ny utgivelse av stavekontrollen, så foreslår jeg at vi fjerner synonymordlisten fra stavekontrollutgivelsen, og gir den ut som egen pakke.
Det er jo ikke nødvendig å samle dem i en pakke, så vidt jeg vet. Antar her at synonymordlister kan distribueres separat uten at OOo får problemer.
Vennlig hilsen,