On 3/7/06, Havard Grimelid hgrimelid@gmail.com wrote:
Hei, eg har to spørsmål:
Eg lurer dessutan på om det har vore diskutert å ta i bruk ein wiki el. likn. i arbeidet med å dokumentere prosjektet? Det gjer det iallfall lettare for fleire å bidra.
Eg svarar berre på det andre i denne omgang. Vi har eit wiki-område på debian.org. http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/ Sida ekisterer ikkje enno. Vi har berre lagt ut møtereferat på området. Men du kan lage noko viss du vil.
Håvard